#közösségi vásárlás

Meglátom, megveszem – luxusmárkák nyomulnak a TikTokon és az Instán
 

Meglátom, megveszem – luxusmárkák nyomulnak a TikTokon és az Instán

Már szinte nem is tudunk úgy képre nézni a digitális térben, hogy ne vehetnénk meg azonnal az ábrázolt terméket. Az olyan luxusmárkák pedig, mint a Chanel, a Dior, a Gucci és a Burberry pedig Snapchaten, TikTokon és WeChaten keresztül küzdenek a fiatalabb vásárlók figyelméért – és pénzéért. Kína után Nyugaton is egyre inkább teret kap a közösségi médián keresztüli vásárlás, aminek a koronavírus egy újabb löketet adott.

Dobos Emese Dobos Emese

Átalakul a Bónusz Brigád
 

Átalakul a Bónusz Brigád

Főként személyi és stratégiai változások történtek és vannak folyamatban a Bónusz Brigádot működtető Skoopy Kft.-nél. Többek között új operatív igazgató került a közösségi vásárlással foglalkozó cég élére, de a két alapító továbbra sem megy nyugdíjba. Mindemellett új projektek is szerepelnek az elképzelések között.

hvg.hu hvg.hu

Ugrottak egyet a sötétbe, és bejött nekik – interjú a Bónusz Brigád alapítóival
 

Ugrottak egyet a sötétbe, és bejött nekik – interjú a Bónusz Brigád alapítóival

Egy szlovákiai magyar exújságíró és egy Amerikából hazatért forgatókönyvíró gondolt egyet, s két és fél évvel ezelőtt átírta az internetes kereskedelem és marketing hazai gyakorlatát. Mindketten 19-re húztak lapot, amikor kiléptek volt munkahelyükről, de végül összejött nekik a legnagyobb hazai közösségi vásárlói oldal. Ők a Bónusz Brigád alapítói.



Zuhanórepülésben a kuponcégek királya, a Groupon
 

Zuhanórepülésben a kuponcégek királya, a Groupon

Megállás nélkül esik a Groupon árfolyama mióta a cég részvényeit bevezették a tőzsdére. A novemberi, börzére történt vitel óta több mint 60 százalékkal zuhant a papír értéke - írja a Portfolio.hu. Ugyanakkor már a részvénykibocsátást megelőzően sok elemző szkeptikus volt a volt a vállalat üzleti modelljével kapcsolatban és az időközben rosszul elsült Facebook elsődleges részvénykibocsátás sem javított a helyzeten.

hvg.hu hvg.hu


Megnyílt a Bónusz Brigád üzlete
 

Megnyílt a Bónusz Brigád üzlete

A közösségi vásárló oldal március elsején megnyitott a Brigád Boltját közösségi találkozóhelyként, ügyfélszolgálati pontként és egyben értékesítési helyként is használhatnak a brigadisták.

hvg.hu hvg.hu


Nőtt a Groupon forgalma és a piaci részesedése is
 

Nőtt a Groupon forgalma és a piaci részesedése is

A bónuszos-kuponos napi ajánlatok piacvezetője a júliusihoz képest 13 százalékkal nagyobb forgalmat könyvelhet el augusztusban. A bevétele 106 millióról 120,7 millió dollárra nőtt, és két százalékkal lett magasabb a piaci részesedése.

hvg.hu hvg.hu

Kuponbiznisz: az év végére száz szereplős lehet a hazai piac
 

Kuponbiznisz: az év végére száz szereplős lehet a hazai piac

Becslések szerint napjainkban mintegy hatvan cég működtet internetes közösségi vásárlási oldalt, számuk az év végére a százat is elérheti, és bár nincs egy éve, hogy ez a vásárlási forma Magyarországon is elindult, a GKIeNET felmérése szerint 2011 áprilisában már a 14-74 év közötti lakosság 1,5 százaléka vásárolt terméket vagy szolgáltatást ezeken az oldalakon.

MTI MTI